Petek, 10.5.2024

V petek smo se kot ponavadi zbudili ob 7:15, nato pa začeli s pospravljanjem sob. Ob 7:45 smo imeli jutranji sestanek. Ob 8:00 smo odšli na zajtrk, potem pa pospravili svoje sobe do konca. Svojo prtljago smo odnesli v učilnico in odšli na drugi orientacijski sprehod tokrat brez slik. Ko smo se vrnili smo pojedli kosilo. Po kosilu smo se vsi zbrali v učilnici, kjer so nam podelili priznanja. Svojo prtljago smo nato zložili v kombi, sami pa se peš odpravili do železniške postaje na Mostu na Soči. Od tam smo se do Nove Gorice pripeljali z vlakom.

Četrtek, 9.5.2024

V četrtek je dan potekal podobno kot v sredo, razlika je bila v tem, da smo dopoldne izvedeli nekaj o različnih vrstah polžev in v rokah podržali dve kači ter gekona. Popoldne smo odšli na rafting, zvečer pa imeli disko.

Sreda, 8.5.2024

V sredo je bila za bujenje zadolžena moja soba, zato nas je učiteljica zbudila od 7:00 uri. Ko smo se s cimrami pripravile za dan smo ob 7:15 uri prebudile še preostale sobe v našem nadstropju. Ob 7:45 smo imeli jutranji sestanek, nato pa ob 8:00 uri odšli na zajtrk. Ob 9:00 uri se je naš razred dobil v učilnici, kjer smo izvedeli, kaj potrebujemo za pohod na bližnji hrib Kozlov rob . Ko smo čez pribljižno 40 min. prispeli na vrh smo bili tam priča prečudovitem razgledu na Tolmin. Po krajšem odmoru smo se odpravili nazaj. Ko smo prispeli smo pojedli kosilo, ki je bilo ob 13:00 uri. Ob 14:30 uri smo se ponovno dobili v učilnici, kjer so nam obrazložili kako bo potekal orientacijski sprehod po slikah. Iz orientacijskaga sprehoda smo se vrnili ob 17:00 uri. Potem smo imeli prosti čas do večerje, ki je bila ob 18:30 uri. Po večerji smo imeli še večerni program in se ob 22:00 odpravili spat.

Torek, 7. 5. 2024

Dan se je začel z zajtrkom. Ena skupina se je odpravila na Kozlov rob. To je hrib, na katerem je včasih stal grad. Sedaj stoji samo še spodnji del gradu, kjer je bila klet. Na poti so bili tudi bunkerji in kaverne. Ker je deževalo smo bili malo mokri. Ob poti so bile tudi številne točke ob katerih smo se ustavili in o tistem tudi nekaj povedali.

Klara Brankovič in Katarina Faganel

Ponedeljek, 6.5. 2024

V ponedeljek, 6. 5. 2024 smo se osmošolci odpravili v šolo v naravi v Tolminu. Pot smo začeli z avtobusom, ki nas je peljal do železniške postaje Anhovega, od tam pa smo se z vlakom peljali na Most na Soči. Od tam smo zadnji del poti prehodili po Juliana trail do Tolmina. Po okusnem kosilu smo imeli prosto čas v katerem smo se družili. Popoldne smo si ogledali sotočje reke Soče in Tolminke in spoznali še druge zanimivosti Tolmina. Po večerji smo naredili grbe sob. Večer smo imeli prost; lahko smo se družili na igrišču ali gledali film. Ob 22:00 smo se odpravili spat.