Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Nadomeščanja in urniki

24 25 26 27 28 29 30
Ni dogodkov

Erjavčeva soba

Na šoli imamo od marca 2012 spominsko sobo Frana Erjavca.

Več informacij si lahko preberete v zgibanki, ki jo najdete TUKAJ.

Za sprehod po Erjavčevi virtualni poti kliknite na spodnjo sliko.

Števec obiskov

Danes26
Včeraj931
Ta teden1995
Ta mesec30940
Skupaj2143305

Ta spletna stran uporablja piškotke za upravljanje prijav, navigacije, statistike in ostale funkcije. Z brskanjem po strani se strinjate, da zabeležimo piškotke v vašem računalniku.

Oglejte si dokument o EU Direktiva o zasebnosti piškotkov.

Spletnih piškotkov niste sprejeli. Svojo odličitev lahko tudi razveljavite.

Sprejeli ste spletne piškotke. Svojo odločitev lahko tudi razveljavite.

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju

Cilj operacije je izboljšanje kompetenc in dosežkov mladih ter večja usposobljenost izobraževalcev prek večje uporabe sodobne IKT pri poučevanju in učenju. Vzgojno-izobraževalnim zavodom se sofinancira izgradnja brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme, razvija se e-storitve in e-vsebine.

www.eu-skladi.si

V sredo, 21. 6. 2017, smo imeli petošolci športni dan. Na šolskem igrišču so nam učiteljice pripravile igre brez meja. Iz vrečke smo vlekli listke različnih barv, da smo se razdelili v tri skupine. Bili smo rdeči, zeleni ali rumeni. Tekmovali smo v igrah z baloni in vodo ter hodili po deskah in kartonih.

Čeprav je bilo vroče, smo se zelo zabavali.

Malaja Mikulin, Zala Perendija (Novinarski krožek)

Peti razredi smo bili  od 5. do 9. junija v šoli v naravi v Žusterni. Na poti v Žusterno smo si ogledali Luko Koper. Dvakrat na dan smo imeli pouk in tečaj plavanja. Prvi večer  smo odšli na ogled Kopra, v sredo zvečer pa smo odšli na igrišče in imeli medrazredne športne igre. V četrtek smo imeli tečaj kajaka, zvečer pa  zaključni večer na terasi. Imeli smo se zelo lepo.

Malaja Mikulin 5.a, Zala Perendija 5.a (novinarski krožek)

4. 5. 2017 je ena od skupin petošolcev imela vožnjo s kolesi po prometnih površinah. Zbrali smo se pred glavnim vhodom šole in si peš ogledali progo vožnje. Po ogledu proge smo odšli po kolesa, ki so nas čakala pred šolo. Najprej smo vozili v koloni po stranskih poteh in se nato vključili v promet. Naša pot je vključevala: križišče s semaforjem, krožno križišče, stranske in glavne ulice in kolesarsko stezo. V krožnem križišču je bilo kar veliko prometa. Ob koncu vožnje so nam učiteljice povedale napake, ki bi jih morali popraviti. Vsi smo varno prišli do cilja.

Malaja Mikulin 5.A (novinarski krožek)

V ponedeljek, 8. 5. 2017, smo imeli peti razredi predavanje o soncu, škodljivostih sonca in solarijev. Ogledali smo si tudi dva posnetka o soncu in sončni kremi. Razložili so nam, da številka faktorja pove, kolikokrat več časa smo lahko na soncu, kot če ne bi bili namazani.  Izvedela sem, da je sonce najmočnejše od 10. do 16. ure. Na koncu predavanja smo rešili učni list, za darilce pa smo dobili eno majhno zaščitno kremo. Predavanje so tisti dan imeli tudi učenci četrtih in tretjih razredov.

Zala Perendija, 5.a (novinarski krožek)

V sredo, 26. 4. 2017, smo imeli v 5. a razredu tehniški dan. Naredili smo dva izdelka-vetromer in vetrokaz. Vetromer smo izdelali iz papirja in lesene palčke, vetrokaz pa iz slamice, stiropora, navadnega svinčnika, papirja in bucike. Oba izdelka so naredili tudi v ostalih dveh petih razredih.

Zala Perendija, 5.a (Novinarski krožek)

V sredo, 12. 4. 2017, nas je obiskal pisatelj Tone Partljič. Bil je zelo zabaven in povedal je zanimivo zgodbo o sebi. Ker ni hotel mikrofona, se je takole smešno izrazil: »Ne rabim mikrofona, saj nisem Alfi Nipič.« Vsi smo se smejali. Nekatere učence je povabil na oder in ena izmed njih sem bila tudi jaz. Zaigrali smo odlomke iz Sneguljčice in sedem palčkov, Pike nogavičke, Rdeče kapice, Skodelice kave in Romea in Julije. Jaz sem odigrala vlogo Julije. Pisatelj je podelil  bralne značke od 5 do 9 razreda. Bil mi je zelo všeč in zelo sem se mu nasmejala.

Malaja Mikulin, 5. a (Novinarski krožek)

V zadnjih  štirinajstih dneh smo vsi peti razredi opravljali  kolesarski poligon. Ker je vseh petošolcev veliko, je poligon opravljal vsak razred posebej.

Najprej sta nam učiteljica in policist pregledala kolesa. Učenci z brezhibno opremljenimi kolesi smo dobili  nalepko VARNO KOLO. Nato smo si ogledali poligon in odšli na malico. Po malici smo se razdelili v dve skupini. Ena skupina je odšla na spretnostni poligon na našem igrišču, druga pa na prometni poligon na igrišču dijaškega doma. Največ težav smo imeli pri vijuganju med stožci in ustavljanju na cilju. Ampak vseeno smo vsi učenci uspešno opravili oba poligona.

Zala Perendija in Malaja Mikulin (novinarski krožek)

V torek, 13. 3. 2017, smo učenci 5.a razreda imeli tehniški dan. Izdelovali smo hladilno torbo.  Za to smo potrebovali  papir, stiropor, košček lesa, lepilo in škarje. Najprej smo po načrtu narisali plašč torbe in ga izrezali. Torbo smo oblikovali tako, da smo plašč prepogibali in ga zlepili. Notranjost torbe smo obložili s stiroporom, ker je dober izolator. Zelo sva bili veseli saj nama je izdelek odlično uspel.

V naslednjih dneh so izdelek naredili tudi učenci 5. b in 5. c razreda.

V torek, 7. 3. 2017, smo se peti razredi odpravili v Ljubljano. Na poti proti Cankarjevem domu smo se ustavili in si ogledali stavbo slovenskega parlamenta. Nato smo odšli v Gallusovo dvorano Cankarjevega doma. Poslušali smo koncert Hej hoj, muzikant postoj, ki ga je izvajal Simfonični orkester RTV Slovenije. Po predstavi smo se odpočili in odšli mimo Tromostovja in spomenika Franceta Prešerna proti vzpenjači. Odpeljala nas je na Ljubljanski grad, kjer smo si ogledali film o zgodovini gradu. Povzpeli smo se na najvišjo točko Ljubljane, od koder smo videli celo Ljubljano in v ozadju Alpe. Lepo se je videlo tudi Triglav. Kulturni dan je bil zelo zanimiv.

Malaja Mikulin in Zala Perendija, 5.a (novinarski krožek)

ŠPORTNI DAN

V četrtek, 16. 2. 2017,  smo imeli športni dan. Izbirali smo lahko med smučanjem na smučišču Cerkno, drsanjem v dvorani Tivoli in pohodom na Škabrijel. Sam sem odšel za smučanje. Ob 7.00 smo se odpravili s  parkirišča za šolo.  Na Cerkno smo prispeli ob 9.30, smučat pa smo pričeli okoli 10.00. Vmes smo imeli tudi malico. Imeli smo veliko srečo, saj smo imeli lepo in toplo vreme Smučat smo končali ob 13. 30 in se ob 15.00 vrnili v Novo Gorico. Učenci smo se zelo zabavali in želimo si  še več takih dogodkov.

Matija Mačus, 9. c

Novinarski krožek

ŠPORTNI DAN 6. RAZREDOV

V četrtek, 16. 2. 2017, smo učenci 6. razredov imeli športni dan, pri katerem se je vsak učenec lahko odločil, ali gre smučat ali drsat. Smučarji smo šli na Cerkno, kjer je bilo še veliko snega, a nam je bilo vseeno strašno vroče, saj je bil lep sončen dan.  Razdeljeni smo bili v več skupin. Učiteljice in učitelji so tistim, ki jih je bilo strah, pomagali pri spustih v dolino. Ko smo prišli do avtobusa, smo se preobuli in odšli na avtobus, s katerim smo se vrnili proti domu.

Timon Gorjan, 6.a

Novinarski krožek

Za nami je 8. februar - Prešernov dan, ko praznujemo slovenski kulturni praznik. Dan prej smo v šoli imeli prireditev. Ta je bila ločena za razredno in predmetno stopnjo. Razredni stopnji so prireditev pripravili četrtošolci. Na njej so predstavili nekatere pomembne osebnosti. Med njimi je bila Marija Terezija, ki je uvedla obvezno šolanje. Odigrali so nam tudi odlomek iz knjige Butalci. Prireditev nama je bila všeč.

Zala Perendija in Malaja Mikulin, 5.a, novinarski krožek

V ponedeljek, 9. 1. 2017, smo učenci 5. a razreda imeli tehniški dan. Izdelovali smo gugalnico nihalko. Naredili smo jo iz papirja, lesene palčke in slamice. Pri delu smo potrebovali šilo, luknjač, škarje in lepilo. Najtežje je bilo izdelovanje stojal, najlažje pa izdelovanje podstavka. Vsak učenec je naredil svoj izdelek. Nekaterim je gugalnica zelo lepo uspela, nekaterim pa malo manj. Bili so premalo natančni.

V torek  so se v izdelovanju gugalnice preizkusili še 5. b in 5. c razred.

Napisala: Zala Perendija, 5. a (novinarski krožek)

V petek, 16. 12. 2016, sva se Matija in Kiara iz 9. c razreda odpravila v Ljubljano. Spremljala naju je učiteljica Barbara Arčon. V mali dvorani Cankarjevega doma so potekale prireditve in delavnice na temo človekovih pravic. Po sprejemu se je odvijal bogat gledališki in kulturni program. Kasneje sva se udeležila še delavnice, ki je imitirala sestanek predstavnikov različnih držav na temo človekovih pravic. Sam sem predstavljal državo Argentino, Kiara pa ZDA. Po koncu delavnice smo se odpeljali nazaj v Novo Gorico.

Napisal: Matija Mačus, 9. c (novinarski krožek)

V ponedeljek, 12. 12. 2016, smo učenci 5.a razreda imeli tehniški dan. Izdelovali smo piling za telo. Naredili smo ga iz soli, olivnega olja in limoninega soka. Sol, olje in limonin sok smo zmešali v veliki posodi in maso dali v majhne kozarčke, ki smo jih okrasili. Piling  uporabljamo tako, da ga nanesemo na telo in speremo z mlačno vodo. Po uporabi je koža zelo gladka.

Napisala: Zala Perendija, 5.a (novinarski krožek)

Pred kratkim nas je obiskal policist, ki nas je opozoril na nevarnosti petard ob novem letu. Razložil nam je, od katerega leta lahko uporabljamo različne petarde. Pokazal nam je par slik, s katerih je bilo razvidno,  kaj se zgodi, če napačno uporabljamo petarde. Opozoril nas je, da morajo  pri naši starosti imeti nadzor nad nami starši. Kršitelji pravil, ki določajo ravnanje s petardami, so kaznovani.

Upam, da bo to leto čim manj poškodb s petardami. Bodite previdni!

Malaja Mikulin, 5. a (novinarski krožek)