Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Nadomeščanja in urniki

November 2018
P T S Č P S N
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Erjavčeva soba

Na šoli imamo od marca 2012 spominsko sobo Frana Erjavca.

 

Več informacij si lahko preberete v zgibanki, ki jo najdete TUKAJ.

 

Za sprehod po Erjavčevi virtualni poti kliknite na spodnjo sliko.

 

Števec obiskov

Danes991
Včeraj1050
Ta teden991
Ta mesec16257
Skupaj2189827

Ta spletna stran uporablja piškotke za upravljanje prijav, navigacije, statistike in ostale funkcije. Z brskanjem po strani se strinjate, da zabeležimo piškotke v vašem računalniku.

Oglejte si dokument o EU Direktiva o zasebnosti piškotkov.

Spletnih piškotkov niste sprejeli. Svojo odličitev lahko tudi razveljavite.

Sprejeli ste spletne piškotke. Svojo odločitev lahko tudi razveljavite.

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju

Cilj operacije je izboljšanje kompetenc in dosežkov mladih ter večja usposobljenost izobraževalcev prek večje uporabe sodobne IKT pri poučevanju in učenju. Vzgojno-izobraževalnim zavodom se sofinancira izgradnja brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme, razvija se e-storitve in e-vsebine.

www.eu-skladi.si


 

V petek, 21.9., se je 11 naših devetošolcev udeležilo najrazličnejših delavnic (od angleške, zgodovinske, orientacijske,…) na Cerju.  Ob pomniku braniteljem slovenske zemlje se je zbralo okoli 600 udeležencev iz različnih delov Slovenije ter sosednje Gorice in Tržiča. Ob mednarodnem dnevu miru smo pomagali tudi posaditi simbol slovenstva – lipo.

Helena Cizej,

šolska koordinatorica za UNESCO

CERJE

21. 9. 2018 smo se nekateri učenci v spremstvu učiteljice Helene Cizej odpravili na tradicionalne delavnice ob dnevu miru na Cerju. Teh delavnic se je skupaj udeležilo šeststo učencev iz 74 šol z namenom, da bi spodbujali mir in spoznali nove prijatelje. Obetal se nam je zabaven dan.

Zbrali smo se ob 7:45 pred vhodom v šolo. Razdelili smo si šolsko malico, nato pa odšli proti avtobusni postaji. Tam se je kar trlo ljudi, večinoma dijakov in učencev, ki so se udeležili enakega dogodka kot mi.

Na našem avtobusu so že bili italijanski učenci, kmalu zatem pa smo pobrali še dijake iz Trsta. Ko smo bili končno vsi natrpani na avtobus, smo se namenili proti Cerju. Tja smo prišli zgodaj, vendar nas je še vedno veliko učencev prehitelo. Gruče so se zbirale pod spomenikom ali v velikem belem šotoru, ki je bil postavljen. Starejše gospe so hodile okoli s košarami kruha in soli ter to delile prišlekom. Poleg tega smo prejeli še eno malico in izkoristili čas, da smo malo pojedli in si ogledali spomenik.

Prav na vrhu spomenika so bila postavljena ozka okna, skozi katera smo lahko videli od Alp vse do Jadranskega morja. Pod nami so se ustavljali avtobusi, ki so pripeljali še več udeležencev. Ko smo se razgledali, smo zapustili stolp in se namestili v velikem belem šotoru, kjer se je prireditev že začenjala.

Ko so se predstavili vsi organizatorji in se je zaključil kratek, a poučen dialog med nekaterimi dijaki in profesorjem zgodovine, so nas razdelili po delavnicah. Sam sem se udeležil Pogovora v angleškem jeziku, ki ga je vodil profesor Maks iz splošne gimnazije Nova Gorica. Delavnica se je začela za šotorom, kjer smo se z nekaj kratkimi igricami predstavili, nato pa smo si izbrali nam pomembno temo v okviru fraze »From generation to generation…for good«. Profesor je za nas rezerviral sobo v drugem nadstropju spomenika, kjer smo začeli debatirati o tej temi, seveda v celoti v angleščini, prav tako pa nam je naročil, naj se res poglobimo v težave današnje družbe. Prišli smo do veliko zanimivih in občasno nenavadnih zaključkov, a smo to na koncu sestavili v 4 glavne teme - sovraštvo, uničevanje okolja, tehnologija in prepovedane substance. Jaz in dijakinja splošne gimnazije sva bila izbrana, da predstaviva naše pogovore na zaključni prireditvi, zato je profesor ostal z nama in nama pomagal s pripravami.

Na zaključni prireditvi so se predstavile plesna in glasbena skupina, angleški, francoski in nemški jezik, gledališka igra ter pevski zbor. Kljub raznolikosti delavnic in predstavitev pa smo se iz vseh naučili pomembnost ohranjanja miru.

Jure Ipavec, 9. b

V zadnjem tednu avgusta sta se dva naša učenca 9.razreda udeležila mednarodnega tabora mladih v Grčiji. Izkušnje so bile nepozabne.

Helena Cizej,
šolski koordinator za UNESCO

UNESCOV kamp

Zadnji teden počitnic sem se udeležila medkulturnega kampa, ki ga je organiziral UNESCO v kraju Halkidiki v Grčiji. Iz Slovenije nas je šlo devet otrok iz različnih predelov Slovenije in en odrasel spremljevalec. Prvič smo potovali z letalom brez staršev, kar je bila edinstvena, pozitivna izkušnja. Zelo smo se povezali med sabo in zabavali. Na kampu je bilo 144 otrok iz Grčije, Cipra, Bolgarije, Romunije, Albanije, Črne Gore, Srbije in Slovenije. Z vsemi smo se pogovarjali v angleščini. Vsak dan smo imeli različne aktivnosti npr. plavanje in plezanje.

Naš spremljevalec Žiga je bil zelo prijazen. Dovolil nam je, da smo ga celega zakopali v pesek. Predzadnji dan smo sodelovali v igri, kjer smo reševali spretnostne in teoretične naloge. Slovenci smo bili zelo povezana ekipa zato smo z lahkoto premagali ostale. Za nagrado so nam organizatorji pripravili nočno zabavo na plaži.

Tam smo se naučili zelo zabavnega plesa, ki smo ga odplesali na letališču Jožeta Pučnika ob prihodu domov. Nikoli ne bom pozabila tega tedna v Grčiji, kjer sem spoznala veliko novih prijateljev.

Jennifer Zagorc, 9. b

UNESCO CAMP V GRČIJI

V kraju Halkidiki v Grčiji je od 27. 8. – 3. 9. 2018 potekal medkulturni mladinski poletni tabor.  V ponedeljek 27. 8. 2018 smo se odpravili iz ljubljanskega letališča od koder smo poleteli v Solun in se z avtobusom odpeljali v Halkidiki.

Imeli smo okoli 7 ur prostega časa na dan, v katerem smo tudi skupaj izdelovali plakat Slovenije, en dan pa smo pripravljali našo »slovensko stojnico«, na kateri smo se predstavili s plakatom Slovenije in z različnim slikovnim materialom, zemljevidi, raznimi nalepkami in revijami I feel Slovenija ter piškoti, kar vse smo prinesli s seboj iz Slovenije. Po mnenju mnogih udeležencev in celo animatorjev smo bili Slovenci najboljši.

Po večerji smo imeli prosto do 21h, nato pa so se vsak dan vrstile različne prireditve, zabave ter predstavitve posameznih držav s strani udeležencev. Slovenci smo predstavili Slovenijo tako, da smo zapeli slovensko himno, na kratko opisali zgodovino Slovenije, eden od udeležencev je zaigral na trobento Kekčevo pesem in zaplesali smo Golico.  

Predzadnji dan smo se v času popoldanskih aktivnosti vsi udeleženci igrali skupinsko igro, kjer je bila vsaka država ena skupina.  Vsaka od skupin je morala iti skozi 7 postaj in kdor je prvi prišel skozi vse postaje, je dobil nagrado. Postaje so bile različne: na nekaterih  je bilo potrebno odgovarjati na vprašanja, na drugih ugotoviti naslove različnih pesmi, na eni od postaj smo morali celo narediti človeško piramido,… Slovenska ekipa je bila zmagovalka te igre in za nagrado smo zadnji večer lahko imeli svojo privatno zabavo na plaži, ki se je končala šele nekaj ur pred našim odhodom nazaj domov.

V kampu v Grčiji mi je bilo zelo všeč, spoznal sem veliko novih ljudi, predvsem Črnogorce in skupaj z njimi smo Grke naučili nekaj slovenskih besed (dobrih in slabih).

Timon Devetak, 9. a

 

Ob prisotnosti čebelarjev Čebelarskega društva Nova Gorica smo na šolskem igrišču v petek, 18.maja 2018, posadili sadno drevo v čast svetovnega dneva čebel. Sodelovali so učenci 4. razredov  s kratkim kulturnim programom, člani čebelarskega krožka  4. razredov pa so posadili češnjo. Veliko učencev naše šole je vključenik v čebelarski krožek, kjer praktično znanje pridobivajo v šolskem čebelnjaku.

Ta ENO globalni  projekt je nastal v sodelovanju med Slovenijo in Finsko pod častnim pokroviteljstvom slovenskega veleposlanika za Skandinavijo, g. Toneta Kajzerja. Sodelovali smo tudi v ENO umetniškem natečaju – izdelava 3D čebele iz recikliranih materialov. Čebelice  bodo razstavljenie v prostorih kompleksa Polhograjske graščine na Dnevih medu, od 17. 5. do 31. 8. 2018.

Dogodek smo povezali tudi s sodelovanjem šole v projektu Šolska shema, v okviru katerega učence spodbujamo k uživanju svežega sadja in zelenjave in osveščamo o pomenu čebel pri pridelavi sadja in zelenjave.

Aktiv učiteljic 4. razreda

V okviru projekta Mi smo za strpnost, v katerem so sodelovali tudi učenci naše šole, je bila izbrana pesem z naslovom Strpnost in nestrpnost učenke Julije Makovec iz 4. a razreda, ki bo od danes, 22. 1. 2018, pa do petka, 26. 1. 2018, krasila Državni zbor v Ljubljani.

STRPNOST IN NESTRPNOST

Nestrpnost je kakor grozeča nevihtna noč,
ko ti gromi in strele povzročajo nemoč.
Nestrpnost je, ko nekoga stisne nemoč,
zlomljeno srce zelo boli in potrebuje pomoč.

Strpnost je čedna človeška vrlina,
ki deluje kot nežna violina.
Strpnost je kot topel val morja,
ki seže do srca.
Topel objem, lepa beseda,
iskren pogovor in lepo vedenje do sočloveka,
to so vrline strpnega človeka.

NAUK: Vsak nestrpen človek lahko z veliko truda in dela na sebi, postane strpen človek.

 

Juliji iskreno čestitamo.

Utrinke z razstave si lahko ogledate na Facebook strani Izobraževalnega centra Eksena.

Koordinatorica projekta na šoli Dolores Štrukelj

Učenci 1.b, 2.c, 4.a, 4.b in 7.a razreda z mentoricami Urško Mačus, Nevo Leban, Matejo Širca, Dolores Štrukelj, Katarino Kete Rodman in Gordano Štucin so sodelovali v projektu ob mednarodnem dnevu strpnosti (16. november),  ki ga je razglasila Organizacija Združenih narodov skladno z Unescovo Deklaracijo o načelih strpnosti. Namen projekta je prispevati k večji prepoznavnosti mednarodnega dneva strpnosti med otroki in mladimi v Sloveniji ter k še večji ozaveščenosti o pomenu strpnosti in zmožnosti prepoznavanja različnih oblik nestrpnosti.

Častni pokrovitelj projekta je dr. Milan Brglez, predsednik Državnega zbora RS. Projekt so  podprli tudi Slovenska nacionalna komisija za UNESCO, Univerza v Ljubljani in Skupnost občin Slovenije.

Razstavo si lahko ogledate v zgornjem delu šolske avle.

Koordinatorica Unesco dejavnosti na šoli Dolores Štrukelj

V petek, 29. septembra 2017, nas je Osnovna šola Šempas povabila  na že 27. TRADICIONALNI EX TEMPORE. Kot vestne obiskovalke likovnega krožka so se ga udeležile naslednje učenke:

  • MALAJA MIKULIN iz 6.A,
  • JENNIFER ZAGORC iz 8.B in
  • ŽIVA KOSTIĆ KRIŽNIČ iz 9.A.

Temo letošnjega ex tempore »Voda, mit in arhitektura« so lahko učenke ustvarjale v poljubni tehniki.

Sodelovalo je več osnovnih šol, učenci pa so se ob delu tudi spoznavali in družili.

Učenke so za svojo ustvarjalnost na ex temporu prejele PRIZNANJE ZA SODELOVANJE, prav tako pa tudi šola in mentorica.

VSEM UČENKAM ISKRENO ČESTITAMO!

Mentorica: Gordana Štucin

Tri učenke 4. a razreda naše šole, Luna Fiegl, Marisa Kodelja in Jana Malčić, so se v petek, 22. 9. 2017, udeležile mednarodnega projekta mreže šol UNESCO ASP Slovenije. Mednarodni projekt MEJA Gimnazije Nova Gorica je letos potekal pod geslom »Odgovorno sanjam naproti«. Na Cerju so dekleta ustvarjala v likovni delavnici. Prav tako smo se pridružili sajenju drevesa miru.

Koordinatorica Unesco dejavnosti na šoli Dolores Štrukelj

Tri učenke 8.a razreda naše šole so se 23.9.2016 udeležile mednarodnega projekta Meja, ki  je potekal ob Pomniku braniteljem slovenske zemlje na Cerju pod geslom Pravica do prihodnosti.

Nekaj vtisov:

Na delavnicah smo se imeli lepo, zelo je bilo zanimivo. Tudi tutorka je bila prijazna in nam pomagala.

Na delavnici smo slikali na temo Pravica do prihodnosti . Posadili smo tudi drevo miru.

 

Eva Podlogar, Ema Vitez,  Neja Ličen  in koordinatorica Unesco dejavnosti na šoli Dolores Štrukelj