Nadomeščanja in urniki

November 2017
P T S Č P S N
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Erjavčeva soba

Na šoli imamo od marca 2012 spominsko sobo Frana Erjavca.

 

Več informacij si lahko preberete v zgibanki, ki jo najdete TUKAJ.

 

Za sprehod po Erjavčevi virtualni poti kliknite na spodnjo sliko.

 

Števec obiskov

Danes64
Včeraj1133
Ta teden1197
Ta mesec19576
Skupaj1825550

Ta spletna stran uporablja piškotke za upravljanje prijav, navigacije, statistike in ostale funkcije. Z brskanjem po strani se strinjate, da zabeležimo piškotke v vašem računalniku.

Oglejte si dokument o EU Direktiva o zasebnosti piškotkov.

Spletnih piškotkov niste sprejeli. Svojo odličitev lahko tudi razveljavite.

Sprejeli ste spletne piškotke. Svojo odločitev lahko tudi razveljavite.

V projekt Shema šolskega sadja in zelenjave je šola vključena že od samega začetka v šolskem letu 2009-10.

Sadje in zelenjava predstavljata pomembno skupino živil v uravnoteženem jedilniku vsakega posameznika, še posebno otrok, ki si prehranjevalne navade šele oblikujejo. Pomembnost uživanja sadja in zelenjave pri otrocih nas je tudi v šolskem letu 2015-16 vodila, da smo s projektom nadaljevali.

Vsaj enkrat tedensko, običajno je bilo to ob sredah, smo učencem razdelili sadje, ki so ga pojedli v matičnih učilnicah. Letos smo sadje razdelili kar 43 krat. Naročali smo sezonsko sadje, večinoma pri lokalnih pridelovalcih vključenih v integrirano pridelavo. Žal sadja iz ekološke pridelave nismo naročali zaradi previsokih cen. Širok krog lokalnih dobaviteljev nam zagotavlja, da učencem nudimo res kvalitetno, sveže sadje. Ta obrok sadja je bil za učence brezplačen, saj je sredstva prispevala Evropska unija. Nosilec ukrepa je Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano v sodelovanju z Ministrstvom za zdravje, izvajalec ukrepa pa je Agencija republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja.

V okviru projekta smo tudi v tem šolskem letu izpeljali številne spremljevalne aktivnosti:

  • učenci so pri predmetih Gospodinjstvo, Sodobna priprava hrane, Načini prehranjevanja pripravljali različne jedi in pecivo iz sadja (novica na spletni strani šole 22.3. 2016),
  • mlajši učenci so ustvarjali likovna dela v različnih likovnih tehnikah in z njimi sodelovali tudi na likovnih natečajih, z njihovimi deli pa smo redno poživili stene na hodnikih in v jedilnici,
  • ob dnevu slovenske hrane, 20.11. 2015, so učenci 1. razredov imeli naravoslovni dan z naslovom Dober tek - zdrava prehrana. Pogovorili so se o pomenu zdravega prehranjevanja, na koncu pa so si nadeli predpasnike in pripravi sadno solato. V učilnicah so naredili tudi sliko sadnega drevesa, ki so mu podobo spreminjali z letnimi časi,
  • na Dan slovenske hrane (20.11. 2015) smo v vseh razredih imeli tradicionalni slovenski zajtrk in spregovorili o pomenu zdrave hrane in športnih aktivnostih v življenju vsakega posameznika,
  • o zdravi prehrani in pomenu sadja in zelenjave v prehrani so se v okviru naravoslovnega dne učili učenci 2., 3. in 5. Razredov (zapisi v dnevnikih),
  • v oktobru in juniju je bilo izvedeno anketiranje učencev 4. a., 6. a. in 8. a. razreda (spletni vprašalnik Nacionalni inštitut za varovanje zdravja),
  • za šolski vrt so pridno skrbeli učenci, ki so obiskovali vrtnarski krožek, v katerem učenci spoznavajo različne vrste zelenjave in opravila pri gojenju zelenjave. Vsak ponedeljek pa so se spomladi posladkali z jagodami, ki so jih sami pridelali in so bile zato še slajše. Tudi v letošnjem šolskem letu so v maju organizirali izmenjavo sadik zelenjave Zelemenjava (novica na spletni strani 24.5. 2016),
  • v juniju pa smo pripravili tradicionalni Sadni dan na igrišču za šolo. Učenci so lahko spoznali različne vrste sadja in letos tudi zelenjave. Z veseljem so pojedli svežo papriko, kumarice, paradižnik, korenček, … (novica na spletni strani 21.6. 2016). Celotno dogajanje je spremljala glasba, učenci pa so imeli na voljo tudi različne gimnastične rekvizite, ki so jih po svoji želji uporabljali in pokazali pomen gibanja ob zdravi prehrani.
  • skupina šestošolcev je sodelovala na tekmovanju o poznavanju gojenja češenj na
  • učitelje smo obveščali o projektu na konferencah in sestankih predmetnih aktivov, starše pa na roditeljskih sestankih in svetu staršev,
  • novice o dogajanju v okviru projekta smo redno objavljali na spletni strani šole,
  • redno in pravočasno smo pošiljali tudi zahtevke za financiranje, vodila se je tudi vsa predpisana dokumentacija, ki se ustrezno shranjuje.

 

Koordinator projekta je bila Andreja Glavan Podbršček, pomočnica ravnatelja.

Najlepša hvala vsem, ki ste nas v petek obiskali na naši  ZELEMENJAVi in tako obogatili naš vrt. Več o dogajanju boste izvedeli ob ogledu fotografij. Pa naj vam zelenjava lepo raste!

Lepo vas pozdravljamo.

Učenci, mentorici Urška Mačus in Sonja R. Bratina

Učenci 6. c razreda smo pri uri gospodinjstva pripravljali sadno solato.

Tudi v letošnjem letu smo za oddelke podaljšanega bivanja v ponedeljek, 20. 6. 2016, organizirali »sadni dan«. Dejavnost sodi v okvir planiranih dejavnosti aktiva PB in projekta Shema šolskega sadja, ki na šoli poteka že več let. Otrokom je bilo ponujeno sezonsko sadje; marelice, breskve, nektarine, lubenice, pa tudi ananas, korenje, paprika, paradižniki in kumare.

Celotno dogajanje je spremljala glasba, učenci pa so imeli na voljo različne gimnastične rekvizite, ki so jih po svoji želji uporabljali. Kljub oblačnemu vremenu, smo sadni dan uspešno izpeljali.

Nekaj vtisov:

Danes mi je bilo zelo všeč, ker smo zunaj poslušali glasbo. Zunaj sem se lahko igrala in jedla sadje in zelenjavo. Jedla sem breskev. (Zarja Pahor, PB 1.b)

Na igrišče so prinesli mize in nanje dali sadje in zelenjavo. To mi je bilo všeč. Videla sem veliko sadja in zelenjave in ga spoznala. Breskev je bila zelo dobra, marelica se mi je zdela malo kisla, za lubenico pa sem bila prepozna. (Pia Jeseničnik, PB 1.b)

Preberite več: Sadni dan v podaljšanem bivanju

Mobilna aplikacija go2GO