Projekt Mreža Šolski pes

Po letih trdega dela je skupina vzgojno-izobraževalnih delavcev, ki so tudi vodniki terapevtskih psov, v sodelovanju s strokovnjaki Zavoda Republike Slovenije za šolstvo ustanovila Mrežo Šolski pes. Kot je zapisano na njihovi spletni strani Mreža Šolski pes združuje vzgojno-izobraževalne ustanove, ki v svoje delo redno vključujejo delovanje šolskega psa. Delo je sistematično, načrtovano, dokumentirano in evalvirano. Zasnovano je tudi v skladu s Konceptom odprtega učnega okolja. (povzeto po spletni strani Mreža Šolski pes)

Osnovna šola Frana Erjavca Nova Gorica izpolnjuje vse pogoje za članstvo, zato smo postali člani Mreže Šolski pes. Sodelujemo tudi s prostovoljnim društvom Tačke pomagačke, ki ima ustrezno strokovno usposobljene vodnike in pse za terapevtsko delo.

Z nami sodeluje terapevtski par Tamara Pušpan Prinčič in Lars. Koordinatorica na šoli je Katarina Kete. 

Cilji, ki smo jih v šolskem letu želimo doseči so:

  • motivirati učence za športne dejavnosti,
  • oblikovati pristen, čustven in spoštljiv odnos do živali in narave,
  • oblikovati pozitivne vedenjske vzorce,
  • zmanjševati strahove,
  • razvijati empatijo,
  • telesni kontakt z živim bitjem,
  • povečati koncentracijo in pozornost.

 

Dostopnost